Możliwość zmiany cennika dla pojedynczego zamówieniaW wyjątkowych sytuacjach może istnieć potrzeba wygenerowania specjalnej ceny dla pojedynczego zamówienia. Oprócz zablokowania ceny wygenerowanej automatycznie i wprowadzenia ręcznie nowej, od teraz można również zaznaczyć po prostu inny cennik, a system sam dokona odpowiedniej kalkulacji według niego. Nie powoduje to stałej zmiany cen danego Klienta, o czym warto go zawczasu poinformować.  

Możliwość podglądu pierwotnej kalkulacji podczas blokowania ceny

Jeżeli zachodzi potrzeba zdefiniowania innej ceny niż ta automatycznie wyliczona przez system (np. w związku z udzieleniem Klientowi rabatu), można zrobić to ręcznie, założywszy odpowiednią blokadę. Teraz oryginalna kalkulacja zawsze będzie widoczna, co pozwoli lepiej kontrolować definicję cen.  

Wielkość zadruku

Z myślą o Drukarniach pracujących z większą liczbą maszyn o różnych parametrach, wprowadziliśmy możliwość określenia rozmiaru pola zadruku i przypisania tej wartości do konkretnego podłoża. Wchodząc w Panelu w zakładkę Konfiguracja > Ustawienia > Wielkość zadruku, można dodawać i zmieniać opcje wielkości zadruku. Wprowadzone w ten sposób formaty można następnie przypisać wybranym rodzajom podłoża, stosowanym w obsługujących je maszynach (Konfiguracja > Ustawienia > Podłoże > edycja wybranego rodzaju podłoża).

Ekran konfiguracji danych Firmy

Stworzyliśmy nową zakładkę w panelu Konfiguracja.  Kliknięcie w nią powoduje wyświetlenie ekranu edycji danych Firmy. W tym miejscu można wprowadzić takie dane jak:
  • informacje dotyczące Firmy – jej nazwa, adres, NIP, numer konta bankowego, logo
  • login i hasło użytkownika serwera SMS (powiadomienia)
  • tytuł i domyślny adres nadawcy wiadomości wysyłanej z systemu w przypadku zagubionego hasła
  • określenie waluty, w której zamówienia mają być wyceniane i rozliczane
  • wartość podatku, którym obłożone są oferowane przez Firmę produkty

Automatyczne przekazanie do fakturowania zamkniętej paczki

Od teraz w momencie, kiedy gotowe zamówienie danego Klienta zostanie skompletowane, wystarczy zamknąć paczkę, klikając przy niej opcję „Połóż na półce”… … aby automatycznie umieścić należące do tej paczki zlecenia na nowo wygenerowanej fakturze. Zamówienia z takiej paczki pojawią się u góry listy zamówień danego Klienta, jako Zamówienia (do zaksięgowania).

Generowanie kodów promocyjnych

W panelu Konfiguracja pojawiła się zakładka Kody Promocyjne, w której można owe kody wygenerować, definiując parametry takie jak:
  • nazwa
  • typ (rabat ilościowy, procentowy)
  • wartość
  • produkty i cenniki, dla których dany kod będzie obowiązywał
  • zasada i data ważności kodu promocyjnego
Wydanie MnumiPanel 3.5 – podsumowanie

Nowe funkcjonalności

  • [PAN-191] – Utworzenie nowego obiektu „Wielkość zadruku” i przeniesienie funkcjonalności z drukarki
  • [PAN-209] – Stworzenie ekranu do konfiguracji danych firmowych
  • [PAN-256] – W momencie zamknięcia Paczki zostaje ona automatycznie wysłana do fakturowania
  • [PAN-271] – Po zablokowaniu ceny, pokazywanie również ceny z Kalkulacji
  • [PAN-274] – Możliwość zmiany cennika ale tylko dla wybranego zamówienia (+dodanie uprawnień)
  • [PAN-287] – Generowanie kodów promocyjnych

Usprawnienia

  • [PAN-258] – Poprawki w górnym menu
  • [PAN-267] – Po kliknięciu w guzik „paczka do zaksięgowania”, będąc w zamówieniu, przenosi nas do paczek. Powinno nie przenosić nigdzie.

Naprawione błędy

  • [PAN-265] – Uniemożliwienie usunięcia produktu, jeżeli istnieje jakieś zamówienie które ma status inny niż „ready” lub „deleted”
  • [PAN-266] – Z zamówienia ze statusem kalkulacja nie da się „stworzyć zamówienia”. Brak właściwego guzika.
  • [PAN-275] – W kasie nie pokazuje się właściwy stan konta.
  • [PAN-278] – Cennik: niepoprawne wyświetlanie listy cenników przy dodawaniu nowego cennika do usługi
  • [PAN-281] – Błąd 500 po próbie zapłacenia faktury
]]>