Z przyjemnością informujemy, że właśnie pojawiło się nowe wydanie aplikacji MnumiPanel, oznaczone symbolem 3.7. Do jego najważniejszych funkcjonalności należą…

Generowanie pocztowych książek nadawczych

Teraz wszystkie gotowe zamówienia z zaznaczoną opcją dostawy za pośrednictwem Poczty Polskiej automatycznie pojawią się na liście przesyłek do uwzględnienia w pocztowej książce nadawczej. Znajdziesz je po wejściu w zakładkę Firma>Książka nadawcza (widoczne będą tylko te zlecenia, które zrealizowano od momentu zamknięcia ostatniej książki nadawczej). Teraz wystarczy zamknąć książkę nadawczą przyciskiem w prawym górnym rogu ekranu, aby wygenerować dokument, który wraz z przesyłkami powinien trafić do placówki pocztowej współpracującej z Twoją Firmą.

W zakładce Firma>Książki nadawcze znajdziesz też listę utworzonych dotychczas dokumentów. Aby otworzyć jeden z nich, kliknij w literę [ R ] znajdującą się obok daty i godziny utworzenia wybranej książki.

Określanie przelicznika punktów lojalnościowych

Za każdą terminowo opłaconą fakturę Użytkownik otrzymuje punkty lojalnościowe, które może wykorzystać do opłacenia części lub całości zamówienia w przyszłości. Aby określić przeliczniki punktów, wejdź w zakładkę Konfiguracja>Konfiguracja ogólna i odszukaj pole „Punkty lojalnościowe”.

Pierwsza wartość określa, ile punktów lojalnościowych otrzyma Użytkownik, za każde terminowo wpłacone 100 zł netto. W powyższym przypadku będzie to 20 punktów.  Tak więc np. za opłaconą w terminie fakturę o kwocie 300 zł przyznane zostanie 60 punktów.

Druga wartość określa, jaką wartość w złotówkach ma 100 punktów lojalnościowych. W powyższym przypadku jest to 1 zł, co oznacza, że Użytkownik, który zgromadził 5000 punktów, może opłacić nimi zamówienie o wartości 50 zł netto.

Informacje o aktualnej wersji Systemu

Od teraz w zakładce Konfiguracja>Status Systemu możesz sprawdzić, które wersje aplikacji są zainstalowane w Twojej Firmie, oraz czy są to najświeższe dostępne wydania. Innymi słowy – czy jesteś „na bieżąco”, jeśli chodzi o aktualizacje Systemu Mnumi.

Możliwość określenia, czy plik jest wymagany

W polu konfiguracji produktu, w zakładce Informacje ogólne, od teraz można zaznaczyć, czy dołączenie plików do zamówienia jest obligatoryjne (należy tylko uprzednio umożliwić dodawanie do niego załączników). Dzięki temu, jeśli Klient zamawiając dany produkt nie dołączy do niego plików produkcyjnych, pojawi się komunikat o takiej konieczności.

Informacja o wysłanej paczce

Od tej pory informacje o tym, czy przesyłka została nadana za pośrednictwem firmy kurierskiej, a także o numerze listu przewozowego będą widoczne po prawej stronie ekranu danej paczki. Dzięki temu, gdy zajdzie taka potrzeba, szybciej je odnajdziesz – na przykład w celu śledzenia statusu przesyłki czy w razie ewentualnych ewentualnych problemów z doręczeniem.

Tworzenie hotfolderu dla zleceń w realizacji

Pliki produkcyjne zamówień o statusie „w realizacji” od teraz mogą być na bieżąco kopiowane z serwera systemowego do hotfolderu, dzięki czemu z łatwością będzie można je przenieść na zewnętrzny serwer wymiany plików czy RIP maszyny drukującej, które będą automatycznie aktualizowane z hotfolderem.

Możliwość generowania wielu kodów promocyjnych za jednym razem

Jeśli chcesz stworzyć jednocześnie wiele unikalnych kodów promocyjnych o takich samych parametrach, od teraz możesz to zrobić, klikając odpowiedni przycisk w zakładce Konfiguracja>Kody promocyjne. Następnie, oprócz standardowych informacji o kodach, takich jak wartość i termin ważności, wystarczy podać liczbę kodów, które chcesz utworzyć.

Wskazanie faktycznego terminu płatności za fakturę

Czasem zdarza się, że faktyczny termin płatności za fakturę różni się od tego, w którym płatność ta zostaje automatycznie zaksięgowana przez System. Ma to miejsce przede wszystkim w przypadku przelewów bankowych i do tej pory mogło być przyczyną drobnych problemów z naliczaniem punktów lojalnościowych, które przyznawane są pod warunkiem terminowego opłacenia faktury. Ani uniknąć podobnych niedogodności, wprowadziliśmy możliwość „ręcznego” wprowadzenia terminu uiszczenia wpłaty.

Możliwość wystawienia faktury z paragonu i określenia terminu, w którym można to zrobić

Jeśli nie upłynął jeszcze dozwolony termin, zgodnie z przepisami na podstawie paragonu można wystawić fakturę. Wystarczy zmienić typ takiego dokumentu w formularzu (rozwijane menu „Dokument”).

W zakładce Konfiguracja>Konfiguracja ogólna  można natomiast określić wspomniany termin, po upływie którego System nie zezwoli na wykonanie takiej operacji.

Automatyczny zapis zmian wprowadzonych w fakturze

Kwestia fakturowania zamówień jest szczególnie istotna, dlatego zadbaliśmy o jej dodatkowe zabezpieczenie. Od teraz za każdym razem, kiedy wprowadzisz jakiekolwiek zmiany w formularzu, a następnie klikniesz „Zapłać” czy „Drukuj” – zmiany te zostaną automatycznie zapisane i uwzględnione w historii danej faktury.

Wydruk anulowanej faktury

Aby mieć w archiwum materialną kopię anulowanej faktury, możesz wydrukować ją tak samo, jak każdą inną fakturę – klikając w odpowiedni przycisk w prawym dolnym rogu formularza.

Taka faktura automatycznie wydrukowana zostanie z informacją o jej anulowaniu.

 

Aby zaktualizować system do najnowszego wydania, skontaktuj się ze Wsparciem Technicznym Xerox
lub skorzystaj z naszej dokumentacji: http://wiki.mnumi.com/x/S4Bf

 

Wydanie MnumiPanel 3.7 – podsumowanie

Nowe funkcjonalności

  • [PAN-237] – Możliwość określenia czy przy składaniu zamówienia plik jest wymagany czy nie
  • [PAN-283] – Generowanie raportu dla Optimy
  • [PAN-385] – Zrobienie hotfolderu do zamówień w realizacji
  • [PAN-393] – Możliwość opłacenia paczki z zamówieniami z wielu źródeł (aktualnie można wybrać tylko z 1 formy płatności)

Usprawnienia

  • [PAN-276] – Dodać uprawnienie pozwalające dodawać użytkowników (na razie jest tylko pozwalające dodawać klientów)
  • [PAN-290] – Usprawnienia w naliczaniu punktów lojalnościowych
  • [PAN-293] – możliwość wydrukowania anulowanej faktury (guzik)
  • [PAN-301] – Jeżeli zmienimy jakieś dane w fakturze i naciśniemy jakikolwiek z dostępnych danych, automatyczny zapis formularza
  • [PAN-311] – Zamiana „Credit” na „Alloowed debt”
  • [PAN-315] – Konfiguracja ogólna – Logo Sprzedawcy – nie powinno być ograniczenia liczby znaków
  • [PAN-369] – W edycji faktury, możliwość podania daty wpłaty za fakturę
  • [PAN-371] – możliwość wystawienia faktury z paragonu
  • [PAN-376] – data stworzenia zamówienia w momencie jego zatwierdzenia
  • [PAN-379] – w ustawieniach opcji „others” powinna być możliwość określenia kosztu
  • [PAN-387] – przed skasowaniem szablonu powinna się pokazać prośba o potwierdzenie
  • [PAN-398] – Dodanie na „Status systemu”, informacji czy jesteśmy up-to-date
  • [PAN-406] – Pokazywanie jako wysłanej (w edycji paczki)
  • [PAN-407] – Możliwość generowania za 1 razem wielu kodów promocyjnych

Naprawione błędy

  • [PAN-245] – Nie działa guzik Print Label w Paczkach. (nic się nie dzieje po kliknięciu niezależnie od statusu paczki)
  • [PAN-360] – można dodać podłoże bez podania ceny
  • [PAN-411] – nie da się edytować adresu e-mail użytkownikom
  • [PAN-412] – Niepotrzebny podwójny slash w linku przesyłanym w treści maila o przypomnieniu hasła
  • [PAN-416] – zamiast adresata na etykiecie wydrukowanej w pakowalni jest ‚Delivery’

Pin It on Pinterest

Share This
Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się do naszego newslettera

Będziesz otrzymywał informacje o naszych promocjach!

Zapisałeś się, brawo!