Obserwując rynek widzimy, że coraz częściej po usługi rodzimych drukarń sięgają także zleceniodawcy z zagranicy. Również polskie zakłady poligraficzne, sprzedając swoje produkty i usługi, coraz śmielej wychodzą poza granicę naszego kraju. Aby ułatwić procedury z tym związane wprowadziliśmy w ostatnim czasie w systemie Mnumi nowe funkcjonalności – wielojęzykowość i wielowalutowość ”.

Obecnie – dzięki wprowadzonym zmianom w systemie Mnumi – drukarnia korzystająca z tego rozwiązania może mieć kilka swoich sklepów internetowych i każdy z nich może być prowadzony w innym, dowolnie wybranym języku. Jeśli chce ona zaistnieć na rynku niemieckim, w tym właśnie języku będzie prowadzony sklep internetowy ukierunkowany na klienta z Niemiec. Analogicznie będzie z innymi krajami i językami. „To bardzo istotna funkcjonalność, ponieważ umożliwia drukarniom rozwinięcie sprzedaży poza granicami naszego kraju niemal w sposób automatyczny – mówi Piotr Pakier. – Jeden panel naszego systemu może obsługiwać teraz wiele sklepów internetowych w różnych językach, a także różne (dowolnie wybrane przez użytkowników) waluty. Te natomiast można modyfikować w systemie według kursu Narodowego Banku Polskiego z wybranego dnia. To zdecydowanie upraszcza procedury związane z e-sprzedażą i czyni tego rodzaju handel nie tylko bardziej przyjaznym, ale również bezpieczniejszym”. Ciekawa jest również nowa funkcjonalność systemu związana z fakturowaniem zakupów. Na fakturze może bowiem pojawić się nie tylko dowolna waluta (dodatkowo możliwa jest tu również jej konwersja), ale również sam dokument może być utworzony w dowolnym języku.

Pin It on Pinterest

Share This
Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się do naszego newslettera

Będziesz otrzymywał informacje o naszych promocjach!

Zapisałeś się, brawo!