Na początku roku, decyzję o wdrożeniu naszego systemu podjęła drukarnia Armate z Józefowa. Z założenia system ma nie tylko usprawnić i uporządkować pracę samej drukarni, ale też otworzyć przed nią zupełnie nowe możliwości rynkowe, dzięki efektywnej współpracy z partnerami w tym projekcie – innymi drukarniami, których oferta uzupełnia ofertę Armate. Przede wszystkim jednak ma to być przyjazne narzędzie dla jej zleceniodawców.

Cytując właściciela drukarni, Rafała Bykowskiego:”Oprogramowanie Mnumi okazało się być najlepszą dla nas propozycją na rynku w tym zakresie. Do jego podstawowych funkcjonalności należeć będzie m.in. zarządzanie zamówieniami, a także plikami produkcyjnymi, archiwizacja historii współpracy z naszymi klientami i partnerami, zarządzanie statusami zamówienia, raportowanie i wiele innych. W odróżnieniu od innych programów dostępnych na rynku Mnumi jest rozwiązaniem, które umożliwi nam zarządzanie najważniejszymi procesami wewnętrznymi w naszej firmie oraz zewnętrznymi – z naszymi zleceniodawcami i partnerami – za pomocą jednego, zintegrowanego oprogramowania. Jednocześnie pragnę podkreślić, że wdrożenie to wymaga rzetelnego i otwartego partnera, jakim na każdym jego etapie okazuje się dla nas firma Mnumi. Wiele bowiem elementów systemu należy dopasowywać do naszych konkretnych potrzeb, a to możliwe jest tylko w przypadku rozwiązania elastycznego i firmy, która rozumie potrzeby swojego partnera”.

Pin It on Pinterest

Share This
Zapisz się do naszego newslettera

Zapisz się do naszego newslettera

Będziesz otrzymywał informacje o naszych promocjach!

Zapisałeś się, brawo!